Czas na składanie ofert mija 17 października. Wtedy też zostaną otwarte koperty z ofertami. Pełna tytuł przetargu: "Promocja siatki połączeń Lotniska Warszawa-Radom w liniach lotniczych oraz u touroperatorów na obszarach stanowiących destynacje przewoźnika lotniczego z Lotniska Warszawa-Radom".
PPL zaplanowało na ten cel 10 mln zł i liczy, że przy wykorzystaniu działań promocyjnych zapewniony zostanie wzrost liczby pasażerów obsługiwanych przez lotnisko Warszawa-Radom.
Mają do tego doprowadzić działania realizowane wspólnie przez zwycięzców przetargu z przewoźnikiem lotniczym oraz touroperatorami, które mają polegać na:
• kampaniach promocyjnych w mediach elektronicznych (internet, social media), outdoor, prasa, radio i telewizja, mające na celu budowanie świadomości połączeń lotniczych obsługiwanych z Lotniska Warszawa-Radom;
• kampaniach performance marketingowych ukierunkowanych na pozyskanie potencjalnych pasażerów poprzez narzędzia marketingu internetowego, takie jak reklamy PPC, remarketing, SEO oraz działania content marketingowe;
• kreacjach i produkcji materiałów reklamowych – opracowaniu i produkcji materiałów graficznych, wideo oraz treści tekstowych wspierających działania marketingowe lotniska;
• organizacji wydarzeń marketingowych i PR, takich jak spotkania z mediami, eventy promocyjne z udziałem touroperatorów i przewoźników.
Przetarg podzielono na sześć części. Każda dotyczy realizacji działań marketingowych dla destynacji na czterech rynkach tureckim, greckim, hiszpańskim i włoskim:
• nr 1 w Turcji, w kurortach Lara, Belek, Okurcalar, Obagol, Konyaalti (Antalya);
• nr 2 w Turcji, w prowincji Antalya (Antalya);
• nr 3 w Grecji, w regionie Epir (Preweza);
• nr 4 w Grecji, w kurorcie Kanali (Preweza);
• nr 5 w Hiszpanii, w regionie Katalonii (Barcelona);
• nr 6 we Włoszech, w regionie Lacjum (Rzym).
W przetargu mogą wziąć udział firmy, które "wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali co najmniej dwa zamówienia polegające na usługach promocyjnych i reklamowych mających na celu dotarcie do świadomości odbiorców z informacją o usłudze, prowadzone przez przewoźnika lotniczego wykonującego międzynarodowe pasażerskie przewozy lotnicze (...)" lub "przez touroperatorów o wartości co najmniej 200 000 zł brutto każda".
PPL nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu. Termin składania ofert mija 17 października, tego dnia też zostaną otwarte koperty ze złożonymi ofertami. Pośród zwycięzców przetargu rozdzielonych zostanie 10 mln zł. Kampanie reklamowe, w przypadku każdej z części przetargu będą trwały pół roku.
| Wielka szansa portu Warszawa-Radom ▶️
| Marcin Prokop na lotnisku w Radomiu. Fala pozytywnych komentarzy ▶️