Chodnik i droga rowerowa o długości 637 m będą się zaczynać przy istniejącej już ścieżce dla rowerów, wybudowanej w ramach remontu linii kolejowej do Warszawy a kończyć na planowanym skrzyżowaniu z trasą N-S przy Castoramie. - Jeśli uda się do tego czasu wybudować rondo, to inwestycje zostaną ze sobą połączone, w przeciwnym przypadku powstanie tymczasowy zjazd na jezdnię umożliwiający kontynuowanie podroży w ruchu ogólnym - informuje Bractwo Rowerowe.
Zarówno trasa rowerowa jak i chodnik będzie asfaltowy, tak jak na odcinku pomiędzy Starą a Nową Wolą Gołębiowską, który powstał z Budżetu Obywatelskiego 2016. Na wysokości skrzyżowania z ul. Brzustowską wykonany zostanie łącznik umożliwiającego wjazd rowerzystom z drogi dla rowerów na jezdnię. Ścieżka rowerowa będzie zbudowana z dwóch warstw asfaltowych: wiążącej 4 cm i ścieralnej 4 cm co powinno ustrzec konstrukcję przed zniszczeniem podczas odśnieżania mechanicznego.
- Niestety wybudowana infrastruktura nie połączy się, przynajmniej na razie, z tą zaprojektowaną wzdłuż ul. Zbrowskiego. Do pełnego szczęścia zabraknie 230 metrów - żałują członkowie Bractwa Rowerowego.
Inwestycja wzdłuż ul. Energetyków ma być zakończona w pięć miesięcy od podpisania umowy.