Środa 11 grudnia
Damazego, Waldemara, Artura
RADOM aktualna pogoda

Kiermasz Świąteczny – zgłoszenia wystawców do 16 listopada

dm, UM Radom 2023-10-26 14:26:00

Do 16 listopada wystawcy mogą zgłaszać się do udziału w Kiermaszu Świątecznym, który odbędzie się w dniach 15-17 grudnia 2023 r. na Placu Jagiellońskim w Radomiu, w godz. 11:00-19:00.

Kiermasz będzie częścią Jarmarku Świątecznego, podczas którego planowane są koncerty, konkursy, zjazd food trucków, karuzela wenecka i inne atrakcje.

Zarządzenie Prezydenta Miasta Radomia oraz regulamin kiermaszu i niezbędne załączniki znajdują się na stronie: https://bip.radom.pl/ra/wladze-miasta/zarzadzenia-prezydenta/64482,Nr-49352023-w-sprawie-wprowadzenia-Regulaminu-Kiermaszu-Swiatecznego.html

Organizator zapewnia wystawcom drewniane stoiska oraz dostęp do prądu (do 4 kW, bez trójfazy).

Warunkiem uczestnictwa w kiermaszu jest zgłoszenie do dnia 16 listopada 2023 roku do godz. 10.00 poprawnie wypełnionej deklaracji udziału w kiermaszu,  stanowiącej  załącznik  do ww. regulaminu. Deklarację (jako skan lub zdjęcie) można wysłać mailem na adres kultura@umradom.pl (w temacie maila proszę wpisać „Kiermasz – zgłoszenie”) lub dostarczyć w formie papierowej do Wydziału Kultury UM w Radomiu, ul. Żeromskiego 53, pok. 300 A.

Z autorami wybranych ofert organizator skontaktuje się do dnia 23 listopada do  godz. 12.00. Preferowana będzie sprzedaż ozdób, rękodzieła, upominków, świątecznych potraw i słodyczy.

Stawki najmu oraz informacja o możliwości bezpłatnego korzystania ze stoiska znajdują się tutaj: https://bip.radom.pl/download/69/84544/1402.pdf

Nie przegap

RADOM aktualna pogoda

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej
Polityka prywatności Ochrona danych osobowych