Po zmianie numeru IP przez dostawcę internetu (sytuacja niezależna od MZDiK!) znowu działa System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej, możliwość doładowywania kart przez internet, a także interaktywna mapa sieci komunikacji wraz z wyszukiwarką (rkm.mzdik.radom.pl). Do odwołania nie funkcjonuje natomiast aplikacja myBus, ponieważ jej producent będzie musiał wskutek tej zmiany zaktualizować ją, a potem wystawić dla wszystkich użytkowników nową wersję - do pobrania na smartfony. Przepraszamy pasażerów za niezależne od nas utrudnienia w działaniu aplikacji - czytamy na mzdik.pl.
MZDiK. Lokalizację autobusów można teraz sprawdzać tylko na interaktywnej mapie
Aplikacja myBus, umożliwiająca sprawdzanie lokalizacji poszczególnych autobusów miejskich, chwilowo nie działa. Spowodowane to było pracami dostawcy internetu, w wyniku których zmienił się numer IP. Do czasu przywrócenia funkcjonowania aplikacji bieżące czasy przyjazdów można sprawdzać na mapie pod adresem: rkm.mzdik.radom.pl - informuje miejska spółka.

Komentarze naszych czytelników
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu
Dodaj komentarz
Przeczytaj też:

Odblaski i bilety na mecze. Trwa Europejski Tydzień Mobilności

Wielka szansa portu Warszawa-Radom. Miasto wydało już na lotnisko 80 mln zł

"To będzie perełka." Na Borkach powstanie Centrum Sztucznej Inteligencji

Wskoczyliśmy do pociągu AI! Laboratorium Sztucznej Inteligencji powstanie na Uniwersytecie Radomskim

Dzień za dniem wpłacał pieniądze i... zarabiał, ale nie mógł wypłacić
