Fałszywe reklamy telewizyjne i radiowe, 400 podświetlonych billboardów, 200.000 ulotek oraz tysiące nabranych klientów to elementy filmu dwójki czeskich studentów Filipa Remunda i Víta Klusáka. Opowiadają oni prawdziwą historię kampanii reklamowej nieistniejącego supermarketu. Jest to zabawna opowieść, która w sposób prowokacyjny przedstawia niespodziewany konsumpcjonizm będący efektem zmian w post-komunistycznym społeczeństwie.
Seans odbędzie się 5 stycznia ( czwartek ) o godz. 9.00. Bilety w cenie 10 zł można rezerwować pod numerem 48 362 85 90 w. 28 u koordynatora projektu - pana Marcina Kępy.
W imieniu organizatorów informuję, że wychowawcy nie ponoszą kosztów zakupu biletów. Ponadto istnieje możliwość zapewnienia bezpłatnego wstępu uczniom z ubogich rodzin.
"Czeski film" w Resursie
Ośrodek Kultury i Sztuki "Resursa Obywatelska" w Radomiu wraz ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty zapraszają grono pedagogiczne wraz z młodzieżą gimnazjalną na pokaz filmu produkcji czeskiej pt. "Czeski sen".

Komentarze naszych czytelników
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu
Dodaj komentarz
Przeczytaj też:
![Radomiak pokazał jubileuszowe koszulki. 115 lat tradycji [WIDEO]](./zarzadzanie/uploads//artykuly/artykuly/2025/10/59497/a34d95f9993ebb912be1535eb31cbdfa-310-180.jpg)
Radomiak pokazał jubileuszowe koszulki. 115 lat tradycji [WIDEO]

Mamy prawdziwy hit z Radomia! Eksportowy spektakl rozchwytywany w całym kraju

Firmy z Wieniawy i Radomia wygrały przetarg na wykonanie Parku Kulturowego Stary Radom

Zbudują chodnik i ścieżkę rowerową na ul. Energetyków

Co spakować na wyjazd służbowy? Praktyczny przewodnik dla podróżujących biznesowo
