Wtorek 6 maja
Judyty, Juranda, Benedykty

Radomskie serce. Tak będzie wyglądała nowa grafika na miejskich gadżetach. Podoba się Wam?

cir, dm 2017-03-25 11:35:00

Rozstrzygnięty został już konkurs na grafikę, która będzie umieszczana na miejskich gadżetach, np. na kubkach ceramicznych, filiżankach, torbach płóciennych, koszulkach t-shirt, czy magnesach.

Grafika promująca Radom autorstwa Dawida Celka

Autorem zwycięskiego projektu jest Dawid Celek. Na drugim miejscu uplasował się projekt Sabiny Twardowskiej.

Uzasadnienie Komisji Konkursowej:  

I miejsce: Praca Dawida Celka - projekt autora najpełniej odnosi się do tematyki konkursu, zawiera w sobie czytelne symbole Radomia, ważne wydarzenia i postaci związane z miastem. Luźno rozrzucone elementy wpisane w obrys serca, stwarzają pozytywny odbiór projektu, obrazując Radom, jako miasto dynamiczne, nowoczesne i różnorodne. Praca jest bardzo uniwersalna, sprawdzi się na wielu gadżetach skierowanych do różnych grup wiekowych i będzie doskonałą promocją miasta.

II miejsce: Praca Sabiny Twardowskiej - autorka w ciekawy i ilustracyjny sposób zobrazowała Radom. Projekt zawiera elementy odnoszące się do historii miasta - postać Jacka Malczewskiego, zawiera elementy architektoniczne - budynki fabryczne oraz związki Radomia z lotnictwem. Ujęcie tematu z przymrużeniem oka, w zabawny i humorystyczny sposób wywołuje na twarzy odbiorcy uśmiech i w pozytywnej formie przedstawia Radom. Projekt sprawdzi się na wielu gadżetach reklamowych dla zróżnicowanych grup wiekowych.

Do tej pory na miejskich gadżetach umieszczano logo promocyjne miasta - "Radom - siła w precyzji"

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

Nie przegap