Sobota 17 maja
Sławomira, Paschalisa, Weroniki

Marka Radom: nie tylko kampania...

boks 2011-07-27 09:27:00

Urząd Miejski ogłosił właśnie konkurs na kampanię wizerunkowo-informacyjną „Precyzja jest w nas”, ale służby prezydenta prowadzą jednocześnie działania "wewnętrzne" zmierzające do wdrożenia standardów wizerunkowych miasta.

W pracach nad marką Radom, które rozpoczęły się w poprzedniej kadencji, uczestniczą przedstawiciele różnych opcji. Fotografia ze spotkania w Instytucie Technologii Eksploatacji prezentującego logotyp kampanii, która odbyła się w grudniu 2009 roku.

I właśnie dlatego doszło w ostatnim czasie do spotkania prezydenta Andrzeja Kosztowniaka z prezesami miejskich spółek oraz pracownikami odpowiedzialnymi w spółkach za promocję.

--- Po raz kolejny przedstawiona została prezentacja założeń Marki Radom wraz ze standardami wizerunkowymi miasta. Przeprowadziliśmy również dyskusję na temat uspójnienia wizerunku spółek z budowanym wizerunkiem Radomia. Prezesi spółek zostali zachęceni do wprowadzenia zmian, tak, aby działalność zarządzanych przez nich przedsiębiorstw (w tym działania promocyjno-informacyjne) maksymalnie wpisywała się w budowę wizerunku miasta – informuje nas szef kancelarii prezydenta Artur Standowicz.

Pracownicy Wieloosobowego Stanowiska ds. Marki przeprowadzą też prezentację założeń Marki Radom wśród kluczowych, wybranych pracowników miejskich spółek.

Podobne spotkania planowane są również z przedstawicielami innych miejskich jednostek organizacyjnych.

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

Nie przegap