Czwartek 26 czerwca
Jana, Pawła, Miromira

Bilety przez telefon - teraz także 24-godzinne

ts, MZDiK 2011-07-01 18:19:00

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji informuje, że od dnia 1 lipca 2011 roku system Mobilet w komunikacji miejskiej w Radomiu został rozszerzony o możliwość zakupu biletów 24-godzinnych. Do tej pory przez telefon komórkowy można było kupować tylko bilety jednorazowe.

System zaktualizuje się automatycznie, ale użytkownicy posiadający już aplikację Mobilet będą musieli wykonać standardową procedurę aktualizacji - z poziomu aplikacji: Ustawienia > Wybór usługi > Komunikacja > Opcje > Aktualizuj listę. MZDiK zachęca pasażerów do korzystania z możliwości zakupu biletów 24-godzinnych.

System Mobilet to nowoczesna platforma, pozwalająca zarówno na kasowanie elektronicznych biletów w komunikacji miejskiej, jak też na rozliczanie czasu postoju samochodów w strefie płatnego parkowania przy pomocy telefonu komórkowego. Dzięki tej usłudze bilety stają się dostępne wszędzie przez 24 godziny na dobę.

W Radomiu system Mobilet funkcjonuje w ramach testów od 14 lutego 2011 roku. Szczegółowe informacje na temat zasad korzystania z usługi można znaleźć na stronie www.mzdik.pl (dział: Taryfa i bilety > Bilety przez telefon). Naklejki z instrukcją obsługi zostały także umieszczone w autobusach i na wielu przystankach.

Przez pierwsze cztery miesiące (od 14 lutego do 14 czerwca bieżącego roku) sprzedano w systemie Mobilet około 2000 sztuk biletów komunikacji miejskiej (liczba biletów normalnych oraz ulgowych rozkłada się mniej więcej po połowie).

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz