Niedziela 16 listopada
Edmunda, Marii, Gertrudy

Kiermasz Świąteczny na Pl. Jagiellońskim. Ważna informacja dla wystawców

cir, UM Radom 2025-10-29 10:24:00

Do 25 listopada wystawcy mogą wysyłać zgłoszenia do udziału w Kiermaszu Świątecznym, który odbędzie się w dniach 19 – 21 grudnia, w godz. 11.00-19.00, na pl. Jagiellońskim.
 

Kiermasz będzie częścią Jarmarku Świątecznego, podczas którego planowane są koncerty, konkursy, zjazd food tracków, karuzela wenecka i inne atrakcje. Organizator zapewnia wystawcom drewniane stoiska oraz dostęp do prądu (do 4 kW, bez trójfazy).

Warunkiem uczestnictwa w Kiermaszu Świątecznym jest zgłoszenie do dnia 25 listopada 2025 roku do godz. 13.00, poprawnie wypełnionej deklaracji udziału w kiermaszu, stanowiącej Załącznik nr 1 do Regulaminu. Deklarację (jako skan lub zdjęcie) można wysłać mailem na adres kultura@umradom.pl (w temacie maila należy wpisać „Kiermasz – zgłoszenie”) lub dostarczyć w formie papierowej do Wydziału Kultury UM w Radomiu, ul. Żeromskiego 53, pok. 300 A.

Zarządzenie Prezydenta Miasta Radomia oraz Regulamin kiermaszu i niezbędne załączniki znajdują się na stronie:

https://bip.radom.pl/ra/wladze-miasta/zarzadzenia-prezydenta/74139,Nr-15402025-w-sprawie-wprowadzenia-Regulaminu-Kiermaszu-Swiatecznego.html

Preferowana będzie sprzedaż oryginalnych upominków, ozdób, rękodzieła, świątecznych potraw. Z autorami wybranych ofert organizator skontaktuje się do 3 grudnia do godz. 15.00. Brak kontaktu oznacza niezakwalifikowanie się do kiermaszu.

Stawki najmu oraz informacja o możliwości bezpłatnego korzystania ze stoiska znajdują w linku poniżej:

https://bip.radom.pl/download/69/84544/1402.pdf

Komentarze naszych czytelników

  • Choinka

    2025-10-30 07:51:37

    To już odpustu przed Katedrą nie będzie

  • wikary

    2025-10-30 12:22:10

    a od kiedy to komuchuy i lewaki świętują

Dodaj komentarz

Nie przegap