Sobota 20 kwietnia
Agnieszki, Czesława, Amalii
RADOM aktualna pogoda

Abonamenty zostają automatycznie wydłużone o czas zawieszenia SPPN

dm, MZDiK 2020-07-08 11:30:00

Strefa Płatnego Parkowania Niestrzeżonego w centrum Radomia została przywrócona od 6 lipca 2020 roku na mocy uchwały miejskich radnych. Ze względu na liczne pytania użytkowników przypominamy, że stawki opłat za postój nie zmieniły się, natomiast terminy ważności zakupionych wcześniej abonamentów zostają automatycznie przedłużone - brzmi komunikat MZDiK.

Abonamenty ważne na dzień 6 lipca 2020 roku (przywrócenie SPPN) będą automatycznie wydłużone o 105 dni, licząc od daty ważności na abonamencie. Pozostałe abonamenty zostaną wydłużone o liczbę dni, jaka wypada od 23 marca 2020 roku (wyłączenie strefy) do dnia ważności dokumentu - wyliczane od 6 lipca 2020 roku (od przywrócenia SPPN).

Informujemy, iż od 6 lipca tego roku wszelkie płatności dotyczące Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego należy dokonywać wyłącznie przelewem na numer rachunku bankowego: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji - SPPN, 95 1240 5703 1111 0010 4998 0285. W przypadku płatności dotyczących wezwań do opłaty dodatkowej bądź abonamentów należy w tytule przelewu bezwzględnie wpisać numer rejestracyjny pojazdu, którego dotyczy ta płatność. To ważne!

Ubiegając się o wydanie abonamentu parkingowego (na całą strefę parkowania) lub ECO należy zgłosić się do biura z wydrukowanym potwierdzeniem przelewu i dowodem rejestracyjnym pojazdu. W przypadku abonamentu mieszkańca trzeba dostarczyć do biura strefy wniosek o jego wydanie (plik do pobrania znajduje się na dole niniejszej informacji), dowód rejestracyjny pojazdu, dowód osobisty i - jeżeli jest to wymagane - także umowę użyczenia danego pojazdu. Po weryfikacji wniosku przez pracownika biura dokument trafia obligatoryjnie do dwudniowej kwarantanny. Po dwóch dniach wnioskodawca dostarcza do biura potwierdzenie przelewu wykonanej opłaty i odbiera wystawiony dokument.

Wnioski o wydanie zezwoleń na parkowanie w strefie oraz na wjazd na zamknięte odcinki ulic należy składać mailem na adres: biurosppn@mzdik.pl lub pocztą na adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji - 26-610 Radom, ul. Traugutta 30/30A. Opłatę skarbową za każde z wyżej wymienionych zezwoleń należy natomiast wpłacać tylko na następujący rachunek bankowy: Urząd Miejski w Radomiu, Wydział Budżetu i Podatków, PL 52 1240 3259 1111 0010 1340 6544.

Ze względu na ograniczenia wprowadzone podczas epidemii wszelkie sprawy związane z zezwoleniami i reklamacjami należy załatwiać tylko drogą korespondencyjno-mailową pod adresami sekretariat@mzdik.pl lub biurosppn@mzdik.pl.

Wniosek o wydanie abonamentu M dla mieszkańca strefy (kliknij tutaj, aby otworzyć lub zapisać plik PDF). Uwaga! Podpisy na tym wniosku należy złożyć dopiero po jego dostarczeniu - w obecności pracownika biura strefy!

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

RADOM aktualna pogoda

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej
Polityka prywatności Ochrona danych osobowych