Sobota 27 kwietnia
Teofila, Zyty, Żywisława
RADOM aktualna pogoda

Szyldy zmienią się na bardziej estetyczne? Czas zgłoszeń mija

bw 2016-08-31 11:00:00

Do zorganizowanego w Radomiu przez firmę Adver Media miejskiego konkursu zgłosiło się już kilkunastu przedsiębiorców, którzy z różnych powodów chcą wymienić swoje mało estetyczne szyldy na nowe. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa dziś, tj. 31 sierpnia, ale jeszcze do 11 września internauci mogą głosować, wyrażać opinie na Facebook’u i wspierać swoich faworytów.

O akcji więcej pisaliśmy tutaj.

– Akcja Zaszyldowani spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem radomian. Cieszy nas, że lekka, plebiscytowa formuła spodobała się przedstawicielom radomskiego biznesu – mamy zgłoszenia między innymi od cukierni, fotografa, fryzjera i zegarmistrza, a nawet od szkoły rodzenia! – opowiada Łukasz Kwiecień, współwłaściciel Adver Media.

- Na Facebooku internauci aktywnie głosują i komentują coraz to nowe zdjęcia, które przesyłają do nas uczestnicy konkursu - dodaje współwłaściciel radomskiego firmy. Organizatorzy nie ukrywają, że konkurs jest pewnym pretekstem, by już dzisiaj dyskutować nad jakością przestrzeni publicznej w naszym mieście i oszpeconej wszędobylską reklamą zabytkowej architekturze. Z tymi problemami będzie się mierzyć opracowywana właśnie w Radomiu uchwała krajobrazowa.

Z jednej strony właściciele firm chcą swobodnie informować o swojej działalności, z drugiej – wygląd i ilość reklam często pozostawiają wiele do życzenia mieszkańcom, którzy muszą się między nimi poruszać, żyć. Trzeba rozmawiać o tym, jak mogłaby wyglądać reklama zewnętrzna, żeby miasto było piękniejsze i korzystać z rozwiązań już stosowanych w innych miastach, takich jak Wrocław, Poznań czy Łódź.

Poszukując złotego środka, Adver Media, lokalny producent form reklamowych i szyldów, chce dobrym przykładem dać wyraźny sygnał: reklama sklepu czy punktu usługowego nie musi być wielka i jaskrawa, nie musi być jej aż tyle. Ilość nie zawsze przekłada się na jakość. Reklama zewnętrzna powinna iść z duchem czasów, dzisiaj większe znaczenie ma przecież łatwość wyszukania firmy w Internecie, niż widoczny z odległości kilometra banner - mówi Łukasz Kwiecień, dodając: - Może wystarczy po prostu dobrze zaprojektowany znak graficzny, rozpoznawalna marka i atrakcyjnie zaaranżowana witryna?

Zwycięzcę konkursu poznamy w połowie września. Potem przyjdzie kolej na prace koncepcyjne i wspólne projektowanie nowego szyldu, który zostanie zainstalowany przez organizatora konkursu do końca października.

Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

Nie przegap

RADOM aktualna pogoda

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej
Polityka prywatności Ochrona danych osobowych